Інноваційні технології в освітньому процесі дошкільного навчального закладу

      У нас вже є певний досвід роботи в умовах карантину. Проаналізувавши його ми оголосили  «педагогічну толоку», щоб обмінятись думками, здобутками, уникнути помилок у майбутньому свідомо відмовитися від створення видимості роботи  і зосередитись на важливому і корисному для всіх здобувачів освіти. Багато універсальних методик та технологій  було освоєно педагогами закладу  в рамках самоосвіти. І зараз,колективними зусиллями , ми намагаємось втілити нові ідеї, доступні і прості у використанні нові технології в освітній процес дошкільного закладу.

     Сьогодні,  Трачук Алла Володимирівна знайомила колег із сучасною ігровою технологією  «Палички Кюїзенера»  та особливостями запровадження її в дошкільному закладі.  Дана технологія безпосередньо формує пізнавальні і творчі здібності малюків, які здійснюються через тактильно – рухове сприйняття. Особливе значення у формуванні логічного мислення дошкільнят здійснюється через ігрову діяльність, направлено організовану педагогам.

     Окрім змістовного та цікавого заняття з вихованцями групи середньої групи «Грайлик» вихователька презентувала добірку розвивальних ігор з паличками Кюїзенера та допомогала колегам освоїти навички ігрової технології.

 

     У нас вже є певний досвід роботи в умовах карантину. Проаналізувавши його ми оголосили  «педагогічну толоку», щоб обмінятись думками, здобутками, уникнути помилок у майбутньому свідомо відмовитися від створення видимості роботи  і зосередитись на важливому і корисному для всіх здобувачів освіти. Багато універсальних методик та технологій  було освоєно педагогами закладу  в рамках самоосвіти. І зараз,колективними зусиллями , ми намагаємось втілити нові ідеї, доступні і прості у використанні нові технології в освітній процес дошкільного закладу.

    Сьогодні,  Трачук Алла Володимирівна знайомила колег із сучасною ігровою технологією  «Палички Кюїзенера»  та особливостями запровадження її в дошкільному закладі.  Дана технологія безпосередньо формує пізнавальні і творчі здібності малюків, які здійснюються через тактильно – рухове сприйняття. Особливе значення у формуванні логічного мислення дошкільнят здійснюється через ігрову діяльність, направлено організовану педагогам.

     Окрім змістовного та цікавого заняття з вихованцями групи середньої групи «Грайлик» вихователька презентувала добірку розвивальних ігор з паличками Кюїзенера та допомогала колегам освоїти навички ігрової технології.

Поділіться цим дописом у соціальних мережах: