Адміністративно – господарська діяльність ДНЗ на 2017-2018 навчальний рік

Адміністративно – господарська діяльність дошкільного закладу

на 2017-2018 навчальний рік

Адміністративний контроль

п/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальні Примітка
1. Комплектування ДНЗ педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом вересень 2017 завідувач  
2. Готовність груп, спортивного та музичного залів, харчоблоку, інших приміщень та території закладу до нового навчального року до 15.08.2017 завідувач  
3. Готовність ДНЗ до осінньо-зимового періоду серпень 2017 завідувач  
4. Контроль за роботою структурних підрозділів:

  • комірника:

своєчасне завезення, збереження продуктів харчування;

дотримання термінів реалізації, вхідного контролю якості продуктів .

  • кухарів:

закладання продуктів харчування;

якість приготування страв;

технологія приготування страв;

дотримання норм видачі порцій на групи;

дотримання санітарно-гігієніч-них вимог під час обробки продуктів харчування;

виконання інструкцій з ОП;

  • завідувача господарства:

економність використання мийних засобів;

своєчасний ремонт меблів та сантехнічного обладнання;

виконання режиму економії води та електроенергії, тепла (згідно з лімітом);

своєчасність підготовки системи опалення;

здійснення вимірів опору ізоляції електрообладнання;

виконання профілактичних робіт у системі вентиляції;

перевірка стану електрообладнання та електропроводки;

своєчасне завезення піску (для посипання доріжок узимку);

  • помічників вихователів

щодо виконання своїх посадових обов’язків.

  • сестри медичної старшої:

ведення бракеражної документації;

ведення медичної документації;

придбання медикаментів та контроль за термінами їхнього використання;

своєчасне обстеження дітей, проведення щеплень;

аналіз захворюваності;

своєчасне проходження медичного огляду працівниками ДНЗ тощо;

  • машиністів з прання білизни:

наявність та дотримання графіку зміни білизни;

якість прання білизни;

дотримання норм витрат мийних засобів;

збереження обладнання;

виконання інструкцій з ОП тощо

протягом навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

протягом навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

завідувач

вихователь – методист

завідувач господарства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

завідувач

вихователь – методист

завідувач господарства

 

 

 

 

 

 

 
5. Контроль за впорядкуванням особових справ працівників, обліком трудових книжок, своєчасне внесення записів про зміни у трудовій діяльності працівників та про їх нагороди 1 раз у квартал завідувач  
6. Контроль за оформленням документів з атестації згідно плану роботи завідувач  
7. Проведення інструктажів відповідальними особами та дотримання інструкцій працівниками з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки 2 рази на рік завідувач вихователь – методист

завідувач господарства

 
8. Контроль за веденням та здачею документації:

табелів на зарплату;

табелів щоденного відвідування дітей;

інформації про харчування дітей;

інформації про охват дітей дошкільною освітою;

інформації про фінансове утримання однієї дитини у ДНЗ за рік;

статистичний звіт;

звіт щодо травматизму;

потреби щодо формування бюджету закладу на рік, підняття заробітної плати тощо

постійно завідувач  
9. Інвентаризація та списання непридатного майна 2 рази на рік завідувач

головний бухгалтер

 
10. Контроль рівня поступлення батьківської плати за харчування дітей протягом року завідувач

бухгалтер

 

Господарська робота

п/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальні Примітка
1. Косметичний ремонт приміщень ДНЗ (групових, коридорів, залів, кабінетів, харчоблоку, службових приміщень) червень – серпень 2017 завідувач

завідувач господарства

 
2. Провести поточний ремонт харчоблоку (заміна дверей, встановлення нових стелажів, проведення капремонту стелі, фарбування витяжки) до 20.07.2017 завідувач господарства  
3. Провести ремонт крівлі та водяних ринв (частково) до 20.07.2017 завідувач господарства  
4. Провести ремонт покрівель тіньових навісів (заміна шиферу, частково) до 01.07.2018 завідувач господарства  
5. Провести зрізування аварійних дерев (черешня – 2, вишня – 1, тополя – 1, береза – 1) до 01.03.2018 завідувач господарства  
6. Провести заміну килимів у центральному коридорі до 20.12.2017 завідувач господарства  
7. Придбати «нову» штучну ялинку до 10.12.2017 завідувач господарства  
8. Провести ревізію сантехнічного обладнання по вікових групах (умивальні та туалетні кімнати) Червень – серпень завідувач господарства  
9. Придбати комп’ютер для роботи практичного психолога та учителя логопеда до 15.12.2018 завідувач  
10. Провести капремонти вхідних коридорів – тамбурів (2 шт.) до 25.07.2018 завідувач господарства  
11. Провести поточні ремонти кабінету завгоспа, сестри мед. ст. та комори харчоблоку (2 шт.) до 01.08.2017 завідувач господарства  
12. Провести ремонт огорожі (частково) до 20.08.2017 завідувач господарства:  
13. Провести ремонт і фарбування спортивного та ігрового обладнання на майданчиках до 05.08.2018 завідувач господарства:  
14. Поновити куточки природи в усіх групах та закупити їх мешканців (рибки, хом’ячки і т. ін.) до 01.09.2018 вихователі груп  
15. Заміна та поновлення по всіх вікових групах (згідно потреб) щоквартально завідувач господарства  
16. Придбати холодильник на харчоблок до 20.12.2017 завідувач господарства  
17. Поновити «пелюстки» – респіратори до 15.03.2018 сестра медична старша  
18. Придбати кухонні столи на харчоблок до 30.12.2017 завідувач господарства  
19. Провести ревізію теплового та водяного господарства (підвальне приміщення) до 01.09.2017 завідувач господарства  
20. Придбати «стінку»в медичний кабінет до 10.12.2018 завідувач господарства  
21. Часткове придбання столового та чайного посуду у всі вікові групи при потребі завідувач

завідувач господарства

 
22. Придбання канцтоварів, навчальних посібників, іграшок для дітей протягом року господарства

вихователь – методист

 
23. Завезення піску на дитячі майданчики квітень 2018 завідувач

завідувач господарства

 
24. Придбання медикаментів за потреби сестра медична старша  

Робота з охорони праці

п/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальні Примітка
1. Контроль за виконанням вимог з охорони праці під час проведення ремонтів в установі червень – серпень 2017 служба з ОП  
2. Складання актів готовності ДНЗ до нового навчального року серпень 2017 комісія з ОП  
3. Проведення вступного інструктажу з ОП при прийомі працівників на роботу при потребі завідувач  
4. Проведення повторного та інших видів інструктажів на робочому місці згідно плану, при потребі вихователь – методист

завідувач господарства

 
5. Складання акту-дозволу проведення навчальних занять у спортзалі, на спортивних майданчиках вересень 2017 служба з ОП  
6. Забезпечення наявності інструкцій з охорони праці на робочих місцях працівників ДНЗ постійно служба з ОП  
7. Проведення навчань з охорони праці та ЦЗ з гідно наказу адміністрація  
8. Заправка вогнегасників серпень 2017 завідувач господарства  
9. Випробування системи опалення й отримання акту в теплових мережах липень 2018 завідувач господарства  
10. Перевірка заземлення громовідводів червень 2018 завідувач господарства  
11. Перевірка заземлення на харчоблоці жовтень 2018 завідувач господарства  
12. Перевірка пожежних рукавів, кранів та гідрантів серпень 2018 завідувач господарства  
Поділіться цим дописом у соціальних мережах: