Адміністративно – господарська діяльність закладу дошкільної освіти на 2021-2022 навчальний рік

7.1. Адміністративний контроль

п/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальні Примітка
1. Готовність груп, спортивного та музичного залів, харчоблоку, інших приміщень та території закладу до нового навчального року. серпень

2021р.

директор: Назаренко Т.Л.
2. Комплектування ЗДО педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом  вересень 2021р.,          за потребою директор: Назаренко Т.Л.
3. Контроль за комплектуванням груп у відповідності до віку дітей. Вересень

2021

директор:

Назаренко Т.Л.

4. Готовність ЗДО до осінньо-зимового періоду. жовтень 2021р. директор:

Назаренко Т.Л.

завідувач господарства: Галешко М.І.

5. Контроль за роботою структурних підрозділів:

комірника:

·     своєчасне завезення, збереження продуктів харчування;

·     дотримання термінів реалізації, вхідного контролю якості продуктів .

кухарів:

·     закладання продуктів харчування;

·     якість приготування страв;

·     технологія приготування страв;

·     дотримання норм видачі порцій на групи;

·     дотримання санітарно-гігієніч-них вимог під час обробки продуктів харчування;

·     виконання інструкцій з ОП;

завгоспа:

·       економність використання мийних засобів;

·       своєчасний ремонт меблів та сантехнічного обладнання;

·       виконання режиму економії води та електроенергії, тепла (згідно з лімітом);

·       своєчасність підготовки системи опалення;

·       здійснення вимірів опору ізоляції електрообладнання;

·       виконання профілактичних робіт у системі вентиляції;

·       перевірка стану електро-обладнання та електропроводки;

·       своєчасне завезення піску (для посипання доріжок узимку);

помічників вихователів

·     щодо виконання своїх посадових обов’язків.

старшої медичної сестри:

·     ведення бракеражної документації;

·     ведення медичної документації;

·     придбання медикаментів та контроль за термінами їхнього використання;

·     своєчасне обстеження дітей, проведення щеплень;

·     аналіз захворюваності;

·     своєчасне проходження медичного огляду працівниками ЗДО тощо;

машиністів з прання білизни:

·     наявність та дотримання графіку зміни білизни;

·     якість прання білизни;

·     дотримання норм витрат мийних засобів;

·     збереження обладнання;

·     виконання інструкцій з ОП тощо.

 

 

протягом навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

протягом навчального року

 

 

директор:

Назаренко Т.Л.

завідувач господарства: Галешко М.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

директор:

Назаренко Т.Л.

вихователь – методист: Павленко А.О.

завідувач господарства: Галешко М.І.

6. Контроль за якістю прибирання приміщень ЗДО, на час карантину (СOVID-19) 1 раз на місяць завідувач господарством: Галешко М.І.

сестра мед. ст.: Герасимчук Г.І.

Кот М.Р.

7. Контроль за впорядкуванням особових справ працівників, обліком трудових книжок, своєчасне внесення записів про зміни у трудовій діяльності працівників та про їх нагороди. жовтень діловод:

Леонтьєва К.М.

8. Контроль за оформленням документів з атестації. протягом навчального року директор: Назаренко Т.Л.
9. Проведення інструктажів відповідальними особами та дотримання інструкцій працівниками з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки. протягом навчального року директор: Назаренко Т.Л.

 

10. Контроль за веденням та здачею  документації:

·     табелів на зарплату;

·     табелів щоденного відвідування дітей;

·     інформації про харчування дітей;

·     інформації про охват дітей дошкільною освітою;

·     інформації про фінансове утримання однієї дитини у ЗДО за рік;

·     статистичний звіт;

·     звіт щодо травматизму;

·     потреби щодо формування бюджету закладу на рік, підняття заробітної плати тощо.

постійно директор: Назаренко Т.Л.
11. Інвентаризація та списання непридатного майна. листопад 2020р. матеріально-відповідальні особи
12. Контроль батьківської плати за харчування дітей. протягом року адміністрація

 

7.2. Господарська робота

п/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальні Примітка
1. Косметичний ремонт приміщень ЗДО (групових, коридорів, залів, кабінетів, харчоблоку, службових приміщень)

 

червень – серпень

2022

директор:

Назаренко Т.Л.

 

2. Провести ремонт покрівель тіньових навісів:

–         групи «Сонечко», «Пролісок»

 

 

 

серпень 2022

 

завідувач господарства: Галешко М.І.
3. Проводити зрізування аварійних дерев. При потребі завідувач господарства: Галешко М.І.
4. Встановити (заміна) дверей  до процедурного кабінету до 01.12

2021

завідувач господарства: Галешко М.І.
5. Провести часткову заміну сантехнічного та водопровідного  обладнання в підвальному приміщенні. Червень – серпень завідувач господарства: Галешко М.І.
6. Перезарядка вогнегасників, перевірка пожежних кранів, гідрантів Згідно вимог завідувач господарства: Галешко М.І.
7. Провести поточні ремонти ізолятора та кабінету методиста згідно вимог завідувач господарства: Галешко М.І.
8. Провести ремонт і фарбування спортивного та ігрового обладнання на майданчиках до 05.08.

2022

завідувач господарства: Галешко М.І.
9. Повірка манометрів у підвальному приміщенні До жовтня 2021 завідувач господарства: Галешко М.І.
10. Заміна та поновлення по всіх вікових групах  столового посуду (згідно потреб) щоквартально завідувач господарства: Галешко М.І.
11. Фарбування розміток на асфальті для організації та проведення «ігор на доріжках» При потребі завідувач господарства: Галешко М.І.
12. Ремонт зовнішніх східців центрального входу до 15.08.

2022

директор: Назаренко Т.Л.
13. Ремонт центрального коридору: демонтаж деревяних панелей, шпаклювання стін, заміна підлоги.

 

до 15.08.

2022

завідувач господарства: Галешко М.
14. Заміна підлоги в фізкультурній залі.

Зашити батареї.

до 01.09.

2022

завідувач господарства: Галешко М.І.
15. Придбання канцтоварів, навчальних посібників, іграшок для дітей

 

протягом року

 

господарства: Галешко М.І.

 

16. Завезення піску на дитячі майданчики

 

квітень

2022

директор:

Назаренко Т.Л.

17. Придбання медикаментів

 

за потреби

 

сестра м/с Герасимчук Г.І.
7.3Робота з охорони праці

 

п/п

Зміст роботи Термін виконання

 

Відповідальні Примітка
1. Контроль за виконанням вимог з охорони праці під час проведення ремонтів в установі Згідно плану служба з ОП
2. Складання актів готовності ЗДО до нового навчального року серпень

 

комісія з ОП

 

3. Проведення вступного інструктажу з ОП при прийомі працівників на роботу при потребі

 

директор:

Назаренко Т.Л.

4. Проведення повторного та інших видів   інструктажів  на робочому місці згідно плану, при потребі вихователь – методист: Павленко А.О.

завідувач господарства: Галешко М.І.

5. Складання акту-дозволу проведення навчальних занять у спортзалі, на спортивних майданчиках вересень

 

служба з ОП

 

6. Забезпечення наявності інструкцій з охорони праці на робочих місцях працівників ЗДО постійно

 

служба з ОП

 

7. Проведення навчань з охорони праці та ЦЗ з гідно наказу

 

адміністрація

 

8. Заправка вогнегасників серпень

 

завідувач господарства: Галешко М.І.
9. Випробування системи опалення й отримання акту в теплових мережах

 

липень

 

завідувач господарства: Галешко М.І.
10. Перевірка заземлення громовідводів червень

 

завідувач господарства: Галешко М.І.
11. Перевірка заземлення на харчоблоці жовтень

 

завідувач господарства: Галешко М.І.
12. Перевірка пожежних рукавів,  кранів та гідрантів серпень

 

завідувач господарства: Галешко М.І.
 

7.4.  Фінансово-господарська діяльність

 

п/п

Зміст роботи Термін виконання Відповідальні Примітка
1. Затвердження тарифікаційного списку, штатного розпису.

 

Вересень, за потребою директор:

Назаренко Т.Л.

2. Облік витрат бюджетних та позабюджетних коштів (медикаменти, іграшки, канцтовари, господарський та м’який інвентар, продукти харчування).

 

постійно матеріально-відповідальні особи
3. Преміювання педпрацівників згідно до «Положення про стимулювання за сумлінну працю». 

 

при потребі

 

директор:

Назаренко Т.Л.

4. Інвентаризація та списання непридатного майна. згідно плану, при потребі завідувач господарства: Галешко М.І.

 

5. Контроль за роботою щодо залучення і використання позабюджетних коштів.

 

вересень

2021-2022

директор:

Назаренко Т.Л.

6.

 

Здійснення передплати фахової преси. Грудень Директор:

Назаренко Т.Л.

7. Укладання договорів з організаціями на доставку продуктів харчування для дітей у ЗДО.

 

Січень Директор, бухгалтер
8.

 

Укладання договорів на обслуговування обладнання харчоблоку та дезинфекцію приміщень ЗДО. Січень Директор, бухгалтер

сестра мед. старша

9.

 

Контроль за веденням та здачею  документації:

– табелів на зарплату;

– табелів щоденного відвідування дітей;

– інформації про харчування дітей;

– інформації про охват дітей дошкільною освітою по селищу;

– інформації про фінансове утримання однієї дитини у ЗДО за рік;

– статистичний звіт;

– звіт щодо травматизму;

потреби щодо формування бюджету закладу на рік, підняття заробітної плати тощо.

 

Постійно

 

Директор

 

 

Поділіться цим дописом у соціальних мережах: