Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №3
«Ладоньки»
Засновник: Здолбунівська міська рада.
Дата відкриття: 1978 рік.
Освітньо – виховну роботу здійснює 31 педагог:
Директор – Назаренко Т.Л.
Вихователь – методист – Павленко А.О.
Практичний психолог – Корольова О.М.
Музичні керівники: Ткачук В.В.; Романчук Л.С.; Кущак Л.М.
Інструктор з фізкультури – Сардачук О.Ю.
Вчитель-логопед – Синяк О.П.
21 вихователь.
Освітній рівень педагогів:
З 29 педагогів: 25 мають вищу освіту, 4 середньо – спеціальну, 11 педагогів мають звання «Вихователь – методист», 1 – «Старший вихователь», 2 нагороджені значком «Відмінник освіти України».
«кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» – 7;
«кваліфікаційна категорія «Спеціаліст ІІ категорії» – 2;
«кваліфікаційна категорія «Спеціаліст І категорії» – 6;
«кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії» – 14
Фаховий рівень педагогів:
Адміністрація закладу постійно опікується питаннями фахового зростання працівників, поліпшенням ділової атмосфери та психологічного мікроклімату в колективі. При розстановці кадрів враховується емоційний комфорт, психологічна сумісність працівників, інтереси батьків та вихованців.
Ключовими пріоритетами змістового наповнення освітнього процесу у 2019 – 2020 навчальному році є:
- Оволодіння мовою як засобом пізнання і способом людського спілкування; засвоєння дошкільниками культури мовлення
- Формування у дітей елементарних доступних математичних понять та уявлень; розвиток перцептивних дій та оволодіння сенсорними етелонами
- Інтеграція класичної музики в сучасний освітній простір;Розширення інноваційних форм співпраці з родинами, прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритих груп у соціальних мережах Facebоok, Viber.
Педагогічний колектив ДНЗ №3 «Ладоньки», продовжує посилено працювати над питаннями організації взаємодії дошкільного навчального закладу з батьками вихованців та питанням безпеки життєдіяльності дітей в дошкільному навчальному закладі.
Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначався Базовим компонентом дошкільної освіти, Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», за якою працюють всі вікові групи закладу.
«Та наша найбільша нагорода – щасливі очі дітей та їх весела посмішка»
Роздуми на тему: «Який він Дитячий садок?»
З маленької насінини виростає могутнє дерево, з прозорої краплини – безмежний океан, зі слова складається мова. А з чого починається дитячий садок? Можливо з першої зустрічі очей педагога і дитини? Чи з лагідної посмішки і привітного слова? Чи з першого дотику руки вихователя і дитячої долоньки? З любові? З піклування? А можливо, все набагато прозаїчніше – садок починається з проектної документації, кошторису та будівництва? Міркуючи на дану тему, мій погляд зупинився на метелику, що літав над квіткою. Зірвеш квітку – вона зів’яне, піймаєш метелика – він загине просто на долоньці. До краси можна доторкнутися тільки серцем.! Так і дитячий садок, та й всю дошкільну освіту, можна зрозуміти і прийняти тільки серцем і душею. Безперечно, тут є інструкції, накази, положення, контроль та управління. Але не це перетворює установу на дім для малечі. Дім, в якому затишно і комфортно,радісно і цікаво, створюють співробітництво та співтворчість дорослого та малюка. Саме педагоги – дошкільники мають забезпечити дитині належний освітній рівень – залучити дитину до цінностей творчості, цінностей любові, цінностей Істини, створити сприятливі умови для відкриття та освоєння власного «Я» та навколишнього світу.
Головний принцип роботи педагогів дошкільного закладу №3 «Ладоньки» – спочатку любити, а потім учити.
Працюючи в такій послідовності вихователь в групі стає найголовнішою людиною для маленької дитини. Так, вихователь дитячого садка в наш час не найпрестижніша професія, але в тому, що вона важлива і необхідна, не виникає жодних сумнівів. А ще виховання – це дуже відповідальна справа, бо тільки ми, педагоги – дошкільники, можемо і мусимо навчити дитину жити в мирі, злагоді, любові і взаємодопомозі, ми повинні так «наставити на добру путь дитя, щоб і старим воно з неї не звернуло» (Пр. Соломона 22:16).
Чий такий красивий дім?
Хто живе у домі цім?
Та це ж «Ладоньки» – садок,
Рідний дім для діточок.
Дошкільнята тут ростуть,
Дивний світ цей пізнають!
Двоповерхова будівля дошкільного закладу №3 «Ладоньки» влітку потопає в зелені квітів і дерев, а взимку ховається за величними каштанами та мудрими берізками. Він, ніби казковий теремок, де пташиний спів перегукується з дитячим сміхом. Територія дитсадка приваблює малюків яскравими ігровими майданчиками, доглянутими квітниками і зеленими газонами. В просторих і світлих групових кімнатах знайшли своє місце багатофункціональні розвиваючі зони, затишні спальні.
В нашому садочку дитина знаходить у будь якому предметі та явищі радість любування, позитивно – емоційний відгук у серці.
Колектив закладу приділяє значну увагу постійному вдосконаленню розвивального предметно-ігрового середовища. Організація розвивального простору в закладі є основною для захоплюючого, змістовного життя та різнобічного розвитку кожного вихованця. Формування повноцінного розвивального предметно-ігрового та комунікативного середовища сприяє соціалізації дитини, впливає на всі аспекти її розвитку. Облаштовуючи наш дитячий садок, ми прагнемо зробити його затишним, приємним для перебування дітей, привабливим для гостей.
Щодня ми вкладаємо у нашу роботу максимум енергії та позитивних емоцій, тому що займаємось тією справою, яку любимо і в яку віримо. Тож нехай перед дітьми відкривається чудовий світ у живих фарбах – яскравих, тремтливих звуках, у казці, красі, що одухотворяє серце в прагненні робити людям добро.
Дитяче середовище нашого садочка заповнене речами, які сміливо можна взяти, відкрити, використати. Дитина увесь час отримує досвід спілкування з речами, які її оточують.
Та найбільше ми пишаємося і радіємо тоді,
коли дорослі випускники садка
приводять своїх діток у ту ж групу
де виховувались самі.