Дошкільний навчальний заклад №3

«Ладоньки»

Засновник: Здолбунівська міська рада.

Дата відкриття: 1978 рік.

Відомості

   Освітньо – виховну роботу здійснює 31 педагог:

Завідувач – Назаренко Т.Л.

Вихователь – методист – Павленко А.О.

Практичний психолог –  Корольова О.М.

Музичні керівники: Ткачук В.В.; Романчук Л.С.; Кущак Л.М.

Інструктор з фізкультури – Синяк О.П.

Вчитель логопед – Синяк О.П.

21 вихователь.

Освітній рівень педагогів:

   З 29 педагогів: 25 мають вищу освіту, 4 середньо – спеціальну,  11 педагогів мають звання «Вихователь – методист», 1 – «Старший вихователь», 2 нагороджені значком «Відмінник освіти України».

«кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» – 7;

«кваліфікаційна категорія «Спеціаліст ІІ категорії» – 2;

«кваліфікаційна категорія «Спеціаліст І категорії» – 6;

«кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії» – 14

Фаховий рівень педагогів:

Графік

   Адміністрація закладу постійно опікується питаннями фахового зростання працівників, поліпшенням ділової атмосфери та психологічного мікроклімату в колективі. При розстановці кадрів враховується емоційний комфорт, психологічна сумісність працівників, інтереси батьків та вихованців.

   Ключовими пріоритетами змістового наповнення освітнього процесу у 2019 – 2020 навчальному році є:

  • Оволодіння мовою як засобом пізнання і способом людського спілкування; засвоєння дошкільниками культури мовлення
  • Формування у дітей елементарних доступних  математичних понять та уявлень; розвиток перцептивних дій та оволодіння сенсорними етелонами
  • Інтеграція класичної музики в сучасний освітній простір;Розширення інноваційних форм співпраці з родинами, прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритих груп у соціальних мережах Facebоok, Viber.

   Педагогічний колектив ДНЗ №3 «Ладоньки»,  продовжує посилено працювати над питаннями організації взаємодії дошкільного навчального закладу з батьками вихованців та питанням безпеки життєдіяльності дітей в дошкільному навчальному закладі.

884572

 Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначався Базовим компонентом дошкільної освіти, Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», за якою працюють всі вікові групи закладу.

    «Та наша найбільша нагорода – щасливі очі дітей та їх весела посмішка»

Роздуми на тему: «Який він Дитячий садок?»

1055_babochkiz З маленької насінини виростає могутнє дерево, з прозорої краплини – безмежний океан, зі слова складається мова. А з чого починається дитячий садок? Можливо з першої зустрічі очей педагога і дитини? Чи з лагідної посмішки і привітного слова? Чи з першого дотику руки вихователя і дитячої долоньки? З любові? З піклування? А можливо, все набагато прозаїчніше – садок починається з проектної документації, кошторису та будівництва? Міркуючи на дану тему, мій погляд зупинився на метелику, що літав над квіткою. Зірвеш квітку – вона зів’яне, піймаєш метелика – він загине просто на долоньці. До краси можна доторкнутися тільки серцем.! Так і дитячий садок, та й всю дошкільну освіту, можна зрозуміти і прийняти тільки серцем і душею. Безперечно, тут є інструкції, накази, положення, контроль та управління. Але не це перетворює установу на дім для малечі. Дім, в якому затишно і комфортно,радісно і цікаво, створюють співробітництво та співтворчість дорослого та малюка. Саме педагоги – дошкільники мають забезпечити дитині належний освітній рівень – залучити дитину до цінностей творчості, цінностей любові, цінностей Істини, створити сприятливі умови для відкриття та освоєння власного «Я» та навколишнього світу.

   Головний принцип роботи педагогів дошкільного закладу №3 «Ладоньки» – спочатку любити, а потім учити. 

Працюючи в такій послідовності вихователь в групі стає найголовнішою людиною для маленької дитини. Так, вихователь дитячого садка в наш час не найпрестижніша професія, але в тому, що вона важлива і необхідна, не виникає жодних сумнівів. А ще виховання – це дуже відповідальна справа, бо тільки ми, педагоги – дошкільники, можемо і мусимо навчити дитину жити в мирі, злагоді, любові і взаємодопомозі, ми повинні так «наставити на добру путь дитя, щоб і старим воно з неї не звернуло» (Пр. Соломона 22:16).

Новый рисунок

 

 

 

Чий такий красивий дім?

Хто живе у домі цім?

 

 

 

Новый рисунок (1)

Та це ж «Ладоньки» – садок,

Рідний дім для діточок.

Дошкільнята тут ростуть,

Дивний світ цей пізнають!

 

   Двоповерхова  будівля дошкільного закладу №3 «Ладоньки» влітку потопає в зелені квітів і дерев, а взимку ховається за величними каштанами та мудрими берізками. Він, ніби казковий теремок, де пташиний спів перегукується з дитячим сміхом. Територія дитсадка приваблює малюків яскравими ігровими майданчиками, доглянутими квітниками і зеленими газонами. В просторих і світлих групових кімнатах знайшли своє місце багатофункціональні розвиваючі зони, затишні спальні.

GVR_8379

   В нашому садочку дитина знаходить у будь якому предметі та явищі радість любування, позитивно – емоційний відгук у серці.

GVR_8387

GVR_4634

   Колектив закладу приділяє значну увагу постійному вдосконаленню розвивального предметно-ігрового середовища. Організація розвивального простору в закладі є основною для захоплюючого, змістовного життя та різнобічного розвитку кожного вихованця. Формування повноцінного розвивального предметно-ігрового та комунікативного середовища сприяє соціалізації дитини, впливає на всі аспекти її розвитку. Облаштовуючи наш дитячий садок, ми прагнемо зробити його затишним, приємним для перебування дітей, привабливим для гостей.

GVR_4612

 

GVR_4624

   Щодня ми вкладаємо у нашу роботу максимум енергії та позитивних емоцій, тому що займаємось тією справою, яку любимо і в яку віримо. Тож нехай перед дітьми відкривається чудовий світ у живих фарбах – яскравих, тремтливих звуках, у казці, красі, що одухотворяє серце в прагненні робити людям добро.

GVR_4632

GVR_4625

   Дитяче середовище нашого садочка заповнене речами, які сміливо можна взяти, відкрити, використати. Дитина увесь час отримує досвід спілкування з речами, які її оточують.

GVR_8408

        

Та найбільше ми пишаємося і радіємо тоді,

коли дорослі випускники садка

приводять своїх діток у ту ж групу

де виховувались самі.

 

 

Поділіться цим дописом у соціальних мережах: