Інноваційні технології. За та проти.

       Мета сучасного садка полягає передусім у тому, щоб виховувати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати та лічити, розв’язувати задачі, доводити теореми, запам’ятовувати сюжети творів, дати історичних подій тощо.    Поняття «розвиток» і «інформованість» не є тотожними.  Саме тому, педагоги закладу спільними зусиллями  і шукали  освітні шляхи, які допомогли б дітям збагатитись новими знаннями та враженнями, не обтяжуючись при цьому  мертвим тягарем порожніх формул та фактів. І використання нових технологій не є протистоянням того що ми робимо, чи робили раніше. Але широкий спектр, багатоваріантність педагогічних технологій зумовлюють необхідність їх ретельно фільтрувати та аналізувати.

         В ході педради педагоги закладу презентували сучасні інноваційні технологій у освітньо – виховному процесі:

  • Лікування мистецтвом, або музикотерапія для малят. (Романчук Л.С.)
  • Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі. (Велика О.М.)
  • Д.Кюїзенер «Лічильні палички Кюїзенера» (Трачук А.В.)
  • Мнемотехніка як ефективний засіб мовного розвитку дітей: пов’язуємо образ і слово. (Свердлюк Л.В.)
  • У чому суть технології «Стіни, стеля та підлога, які говорять»? (Корольова О.М.)

         Лейтмотивом засідання педагогічної ради нашого закладу дошкільної освіти стали слова  В.А.  Сухомлинського, який  писав:  «Не  обрушуйте  на дитину  лавину  знань… Під  лавиною  знань  можуть  бути  поховані допитливість  і  зацікавленість.  Умійте  відкрити  перед  дитиною  в навколишньому світі щось одне, але відкрити так, щоб шматочок життя заграв  перед  дітьми  всіма  кольорами  веселки».

Поділіться цим дописом у соціальних мережах: