Мета сучасного садка полягає передусім у тому, щоб виховувати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати та лічити, розв’язувати задачі, доводити теореми, запам’ятовувати сюжети творів, дати історичних подій тощо. Поняття «розвиток» і «інформованість» не є тотожними. Саме тому, педагоги закладу спільними зусиллями і шукали освітні шляхи, які допомогли б дітям збагатитись новими знаннями та враженнями, не обтяжуючись при цьому мертвим тягарем порожніх формул та фактів. І використання нових технологій не є протистоянням того що ми робимо, чи робили раніше. Але широкий спектр, багатоваріантність педагогічних технологій зумовлюють необхідність їх ретельно фільтрувати та аналізувати.
В ході педради педагоги закладу презентували сучасні інноваційні технологій у освітньо – виховному процесі:
- Лікування мистецтвом, або музикотерапія для малят. (Романчук Л.С.)
- Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі. (Велика О.М.)
- Д.Кюїзенер «Лічильні палички Кюїзенера» (Трачук А.В.)
- Мнемотехніка як ефективний засіб мовного розвитку дітей: пов’язуємо образ і слово. (Свердлюк Л.В.)
- У чому суть технології «Стіни, стеля та підлога, які говорять»? (Корольова О.М.)
Лейтмотивом засідання педагогічної ради нашого закладу дошкільної освіти стали слова В.А. Сухомлинського, який писав: «Не обрушуйте на дитину лавину знань… Під лавиною знань можуть бути поховані допитливість і зацікавленість. Умійте відкрити перед дитиною в навколишньому світі щось одне, але відкрити так, щоб шматочок життя заграв перед дітьми всіма кольорами веселки».