Наша мова солов’їна

Наша мова солов’їна

Кажуть, що наша мова солов’їна. Правильно кажуть! Та можуть настати такі часи, коли нашої мови не буде пам’ятати навіть найменший соловейко. Тому не можна покладатися тільки на солов’їв. Навчімо дитину захищати своїми долоньками крихітну свічечку букви «Ї», місячний серпик букви «Є», навчімо дитину розмовляти українською.

Володіння рідною мовою – не заслуга, а почесний обов’язок. Захист рідної мови – найприродніший і найпростіший, найлегший і водночас найнеобхідніший спосіб національного самоутвердження.

Питанням розвитку мови в нашому дошкільному закладі «Ладоньки» приділяється достатня увага. Важливе місце в системі роботи з розвитку мови дошкільнят займає художнє слово.

Керівник гуртка «Мовні перлинки для кожної дитинки» Макарова Г.В. систематично формує у дошкільнят вміння сприймати поезію, як витончену, збагачену форму мовлення, пробуджує інтерес до рідної мови, розвиває цікавість до сюжету, вчить уважно слухати, добре запам’ятовувати, а потім відтворювати зміст твору, виробляти чітку дикцію, розвивати голосовий апарат.

Ще один важливий напрямок роботи в ДНЗ «Ладоньки» по розвитку словесної творчості дошкільнят – це робота з казкою. Ми підтримуємо гасло «Повернімо дітям казку».

GVR_4603

Знай, люби, бережи

Завдання нашої роботи з дітьми по формуванню природоцільного світогляду можна виразити трьома слова – знай, люби, бережи.

Ми допомагаємо дитині усвідомити себе, як частку природи, формуємо відчуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї та внаслідок її дій, орієнтуємо дитину на пріоритет наукового знання над людськими амбіціями.

Вершиною екологічного виховання дошкільників є формування екологічної етики, вміння правильно поводитись в довкіллі. Практика роботи з дітьми доводить, що найбільш дієвими формами роботи з екологічного виховання є живе спілкування з природою. Чим швидше душа малюка прилучається до природи тим скоріше вона розвивається стає світлішою, чутливішою, добрішою, допитливішою.

Педагоги закладу Мазурок Я.І, Черняк А.О, Глущук Л.Є поглиблено працюють над завданнями освітньої лінії «Дитина у природному довкіллі» та створили авторські посібники з даної теми. Передовий педагогічний досвід педагогів закладу широко використовується колегами.

GVR_4604

Безпека скрізь – безпека всюди

Дошкільний навчальний заклад є опорним в області з цивільного захисту.

Людина завжди повинна бути готова до змін, що відбуваються в житті, навіть якщо вони не приємні. Саме тому важливо з дитинства навчити дитину правил поведінки в будь – якій ситуації.

«Мало любити життя, потрібно з ним ще й добре поводитися» – ці слова можна взяти епіграфом до програми «Основи безпеки життєдіяльності дитини дошкільного віку».

Авторські посібники вихователів Кость Л.В. – «Формування безпечної поведінки дошкільників в надзвичайних ситуаціях» та Денисюк Т.О. – «Бережи здоров’я малку» лягли в основу методичних рекомендацій по проведенню в дошкільному навчальному закладі «Ладоньки» «Тижня безпеки дитини».

GVR_4602

Немає вищої святині ніж чисте слово –

Д О Б Р О Т А

Діяльність педагогів нашого закладу спрямована на відкриття зірок доброти, злагоди, милосердя та інших моральних чеснот у маленької дитини. Тому, що чим більше тих зірок запалає на небозводі спочатку дитячої, а потім дорослої людської спільноти, тим добрішим, привабливішим буде цей світ. Виховання моральних почуттів – складний педагогічний процес. Методика цього процесу розроблялася тисячоліттями, але шкода, що на практиці забувається найголовніша умова його успіху: добро виховується добром, чесність – чесністю, а людина – ЛЮДИНОЮ.

PB260557

Скільки придумано форм залучення мам і тат до виховання та навчання їх власних дітей – збори, консультації, інформаційні стенди, батьківські комітет, але зовсім мала частинка батьків відгукується на ці види роботи.

Єдине, що може сьогодні зацікавити батьків, – це лише сама дитина.

Тому найвищою метою і основним змістом роботи вихователя в ДНЗ «Ладоньки» є – ДИТИНА, а не потреби дитячого садка, не освітня програма, і не методика навчання.

  • Ми більше запитуємо і слухаємо батьків, ніж вказуємо.
  • Ми часто повідомляємо батьків про успіхи, досягнення в розвитку їх дитини.
  • Ми даємо батькам зрозуміти, що ми готові в будь – який час обговорювати з ними широке коло тем стосовно їхньої дитини.
  • Ми позитивно реагуємо на прохання, ідеї батьків
  • Ми визнаємо унікальний вклад батьків у розвиток їхньої дитини, висловлюємо їм подяку.
  • Ми допомагаємо батькам зрозуміти, що вони можуть суттєво вплинути на життя своєї дитини.
  • Ми надаємо всім членам родини можливість активної участі у груповій діяльності, робимо все, щоб батьки відчували себе комфортно.
  • Ми готові приймати батьків у своїй групі та в садку протягом дня.

GVR_9477

GVR_9673

Що сьогодні діти зроблять разом з батьками, то завтра вони зможуть це зробити самостійно.

GVR_9702

 

 

Поділіться цим дописом у соціальних мережах: