Як правильно відповідати на запитання дітей?

     Однією з особливостей дітей дошкільного віку є допитливість або наявність пізнавального інтересу, які проявляються в різноманітних запитаннях, особливо на п’ятому році життя. Саме в цьому віці дітей називають «чомучками». Основою дитячих запитань є активна розумова діяльність. Психологи виявили Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

Мовленнєвий розвиток дітей раннього віку. Разом малюємо – мовлення активізуємо

         Мовленнєва активність дитини раннього віку ситуативна, тісно пов’язана з предметно-практичною діяльністю і залежить від емоційної участі дорослого у спілкуванні. Вимовляння дитиною слів супроводжується зазвичай жестами і мімікою.          Швидкість оволодіння активним словником у переддошкільний вік має Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

Діти з розладами аутистичного спектра

          Діти з розладами аутистичного спектра сприймають наш світ інакше, ніж інші діти: вони граються не так, як це прийнято, не так реагують на оточуючих, не так сприймають рідних, вони радіють іншому. У них свій, закритий Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

Логопед

Дошкільний навчальний заклад № 3 «Ладоньки» Педагогічна рада «Аналіз якості та результативності організації освітньої діяльності педагогічного колективу ДНЗ у 2019/2020 н.р.» звіт вчителя – логопеда Вчитель- логопед Синяк О.П. травень 2020 м. Здолбунів Французький громадський діяч, поет, прозаїк, публіцист Вольтер, Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

Пам’ятка – рекомендація:

Дитина іде до першого класу: Що мають знати батьки? Мовлення є першим і необхідним пунктом розвитку та підготовки дитини до школи. Взірцем змістовного мовлення перш за все є найрідніші люди. Пам’ятайте про це. Щоб легше опанувати дитині письмо, допомагайте їй Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

Колективний перегляд “День народження Бульки” (мовленнєве заняття з елементами логоритміки)

Колективний перегляд “День народження Бульки” (мовленнєве заняття з елементами логоритміки) Яке це щастя – вміти говорити, Із непокірних звуків створювать слова. Мати можливість всім на білім світі Розповісти, що серце відчува… 15.05.2019 учитель логопед Корольчук М.В. провела колективний перегляд для Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

ЯК РОЗВИВАТИ МОВЛЕНННЯ ДИТИНИ

 ЯК РОЗВИВАТИ МОВЛЕНННЯ ДИТИНИ Спілкуйтесь з дитиною якомога більше, коментуйте свої дії, детально розповідайте про предмети , які оточують дитину. Збагачуйте словниковий запас дитини новими словами, пояснюючи їх. Розмовляйте з дитиною повільно, грамотно і чітко, ні в якому разі не Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

Артикуляційна гімнастика для малюків

«Артикуляційна гімнастика для малюків» Гімнастика для рук, ніг – справа нам звична і знайома. Адже зрозуміло, для чого ми тренуємо м’язи, щоб вони стали спритними, сильними, рухливими. А ось навіщо язик тренувати, адже він і так “без кісток”? Виявляється, язик Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

Вчимо дитину говорити правильно

«ЩОБ ДИТИНА ГОВОРИЛА КРАСИВО» Сім’я для дитини – це і середовище проживання та виховне середовище. Саме в сім’ї дитина вчиться спілкуватися, з допомогою слів виражати свої потреби. Мова батьків, і всіх оточуючих малюка, відіграє першорядне значення в розвитку всієї системи Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах:

Мовлення дорослого – приклад для дітей

«Мовлення дорослого – приклад для дітей»   Відомо, що дитина вчиться говорити, наслідуючи дорослим, однак діти переймають не лише вимову, але й недосконалість мови. Тому мова оточуючих дорослих повинна бути правильною, щоб не спровокувати появу у дитини тих чи інших Читати далі …

Поділіться цим дописом у соціальних мережах: