Від гри до навчання

Від гри до навчання

Педагоги та батьки майбутніх першокласників переймаються тим, наскільки діти готові до навчання у школі. Батьків зазвичай найбільше турбує, чи вміє дитина читати, писати й рахувати. Практичні психологи дошкільних навчальних закладів перевіряють, чи готова дитина вчитися в умовах школи. Здається, про все подбали, все передбачили, та за цією метушнею інколи ми дорослі, забуваємо про найбанальніші речі, наприклад, розказати дитині, як поводитися у школі. Шестирічні хлопчики і дівчатка — ще доволі маленькі діти. Вони є дошкільниками з усіма своїми поведінковими й особистісними характеристиками, а тому не потрібно вимагати від дитини раптового перетворення на школяра — це неможливо! Адаптування до нових умов життя є тривалим і нелегким процесом. До умов шкільного життя дитина може звикати так само важко, як кілька років тому вона звикала до умов перебування у дитячому садку. Ситуація, коли дитина загубилася у школі, — не таке вже й поодиноке явище. Часто це трапляється тому що дорослі просто забули ознайомити дитину зі школою, ознайомити буквально з територією і будівлею, з розміщенням життєво необхідних приміщень тощо.

І вихователь групи «Пролісок» Мельник Є.В. вважає, що цю роботу слід починати проводити з дитячого садочка. Вона водить своїх вихованців на екскурсії до школи , на яких знайомить малюків зі шкільними приміщеннями: клас, туалет, їдальня, спортивна та актова зали; показує як пройти з класу до будь-якого зі згаданих приміщень школи.

Така зорієнтованість дитини, на думку вихователя, забезпечить їй комфортне перебування у стінах школи, додасть упевненості в собі.

Поділіться цим дописом у соціальних мережах: